Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pokrok je pokrok. nakonec nás všechny bude řídit umělá inteligence, proože ta bude nejchytřejší a bude vědět, co je pro nás nejlepší. :-P

1 0
možnosti
Foto

U jiného bloku jsem navrhoval genderově neutrální oslovení "hovada". Ale protestovali ochránci zvířat.

Teď mi napadá neutrální "jelito". Pokusně se tak mohou oslovovat autoři oné změny hlášení v metru. R^

1 0
možnosti
Foto

Brexit, zdá se, nebyl nutný, když si umějí komplikovat život i bez byrokratů v Bruselu:-)R^

1 0
možnosti

Svět po roce 2000 se stává nějakým absurdním, hlavně ten evropský.

2 0
možnosti
Foto

Tak, já si myslím, že ten trend jde spíš z Ameriky.

0 0
možnosti

Nejhorší je, že neprojde ani vážení lidé, spoluobčané. To zase diskriminuje ty, co se cítí třeba jako pes, nedávno tu o nich byl článek. A někoho pohorší spoluobčan. Vemte si, že pojede náhodou v metru s Vašim protivným sousedem. S tím spoluobčanem být nechcete. Je to boj, já bych zákazal cestovat úplně a byl by klid. Nikde žádný smog, žádné silnice, příroda. Žádný černý pasažéři (nevím, zda není zakázané to takhle pojménovávat)..

0 0
možnosti
Foto

Žena mi napověděla zcela perfektní neutrální výraz "Individuum".

Tedy: "Vážená individua..."

1 0
možnosti

Možná půjdeme dále: Vojáci už nebudou na zajatce volat "Ruce vzhůru!" protože by uráželi invalidy s jednou rukou, už nebudeme o nikom říkat, že to koupil za pět prstů, abychom neurazili zloděje, kteří přišli o jeden prst... atd. Doufám, že nezůstaneme na půli cesty.

3 0
možnosti
Foto

R^připadá mi to celé s tou změnou oslovení tak trochu na hlavu8-o

3 0
možnosti
Foto

Možná, ne tak trochu, ale hodně na hlavu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 789x
Optimistická realistka, vždy pro demokracii a proti komunismu

Seznam rubrik