Diskuse

Pohádky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně ty pohádky taky lezou krkem, ale ta Sůl nad zlato je jen slabým odvarem Shakespearova Krále Leara. Na Learovu otázku "co mi řekneš ty Kordelie, jak mě miluješ?", odpovídá Learova nejmladší dcera "NIC!". Taky z toho vznikne pěknej masakr :-)

0 0
možnosti
ŠM

mě v tý pohádce vadí unylej Štědroň a holub Antonín Navrátil...Danu Medřickou v ní miluju...i ten vandrák je víc chlap,jak princ Štědroň.

0 0
možnosti
Foto

R^souhlas- čeho je moc toho je příliš:-)

a ta klasická Popelka s paní Hruškovou-ta je fakt kouzelná

0 0
možnosti
MB

Nesnáším pohádky, protože jsou v televizi pořád. Ne jen o vánocích, ale celoročně a v hlavních vysílacích časech. Nevím proč by se mělo dítě dívat ve 20 hodin na bednu a mně nebaví koukat na pohádky stále dokola!

Jasně, vím, že telka má kouzelný knoflík vypnout, ale diskuse není o sledování programu ale o příliš mnoha pohádkách. A navíc, vypnout poplatky za televizi nejde!

3 0
možnosti
PK

Od malička jsem měl pohádky rád,,ale přiznám se,že ve dnech minulých se mi kromě ,,Princezny,která ráčkovala" už žádná nelíbila....proč,fakt nevím asi jsem už moc starej...;-(;-(;-(

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS