Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Vysokoškolské studium se uzavírá státními zkouškami před komisí (medicína) nebo závěrečnými pracemi, které jsou obhajovány před školitelem písemnou diplomovou prací nebo před celou vědeckou komisí (doktoráty v oboru). Vždy by mělo jít o prokázání samostatného myšlení v oboru odpovídající stupni vzdělání, které je požadováno.

Po Listopadu došlo k devalvaci vzdělávání a k určité benevolenci při závěrečných pracech. Příliš byly zamhuřovány oči nad výplody studentů, bohužel někdy i doktorandů. V té době exministryně Malá studovala, v té době se to tolerovalo, dnes se to netoleruje. O kvalitách exministryně Malé však svědčí, jak se hloupě obhajovala!

:-)

0 0
možnosti

Sice jsem neopisoval ani na střední ani na vysoké ale vždy jsem si dělal taháky a ty jsem pak stále více zmenšoval a nakonec jsem tak našel jeden systém přípravy .no na integrální rovnice to sice nepomáhalo ...ale takové předměty,které tenkrát byly na Vejšce, jako ML- kapitalismus atd. na to to bodlo..;-D

2 0
možnosti
Foto

Majitelem pofiderního titulu JUDr. je z podobné VŠ na Slovensku také exhejtman Jihomoravského kraje, známý sběrač funkcí Michal Hašek (znám též jako Mihály Haszek). Ovšem expertem na vzdělání daleko největším je Haškův stranický šéf, předseda ČSSD a místopředseda Babišovy vlády (nedouk!) Jan Hamáček. Protože dosud žádnou vysokou školu nedokončil - je pouhým středoškolákem. ;-D

3 0
možnosti
Foto

Je snad povinností politika i předsedy strany mít VŠ vzdělání? Než VŠ vzdělání nějakého pofidérního průběhu vč. okopírované diplomky, to radši žádné.

1 0
možnosti

:-)Absolvoval jsem jednu z pěti VŠ, jejichž diplomy byly a jsou i dnes uznávány jak u nás, tak v zahraničí. V pracovně šéfa katedry jsme absolvovaly některé zkoušky. Pracovna byla vybavená obrovskou knihovnou, kde kromě odborné literatury z řady zemí, byly umístěny diplomové práce absolventů a doktorandů. Pokud zkoušel pan profesor (tehdy pochopitelně soudruh profesor), zadal problém a prohlásil tato knihovna je vám k dispozici a odešel. Zbyl mně nějaký čas tak jsem si našel v knihovně práci docenta, který mně pil krev. Bylo pro mě nepochopitelné jak za tuto slátaninu se mohl stát docentem. Dnes to už chápu. Ono totiž uplynulo 15 let a svět se vyvíjí a poznání ještě rychleji.

:-(Proč to píši. Nedovedu totiž pochopit proč , s prominutím nějaká pohledná absolventka dvou VŠ, tak někomu vadila, že i Babiš z toho vycouval. Zkrátka pokud je někdo něco takového jako "umělec" má kvalifikaci na všechno, někdo může doktorandskou práci dopracovat na požadovaný počet stran zvětšením písma a je to stále vážený poslanec a někdo... Zkrátka co je dovoleno bohu není dovoleno volu. Stále mně vrtá hlavou co ta blondýnka ví a komu je nebezpečná.

6 1
možnosti

Mozna tim, ze obe ty skoly opravdu vystudovala v tom obvyklem case a ne jako byvaly ministr vnitra tu pochybnou za jeden semestr.

2 0
možnosti
Foto

J35a65n97a 96M92a42j58o23v69á

11. 7. 2018 14:05

Vy žádný nemáte, co?

2 1
možnosti

J30i19ř32í 10J54a62n29d76a

11. 7. 2018 14:04

............. že my jsme studovali proto, abychom se ve zvoleném oboru dozvěděli co nejvíc. Učili jsme se a studovali, abychom byli v něčem dobří až skvělí. Opisovat v diplomové práci nás ani nenapadlo.

Proboha, co si to namlouváte. Toto jsem z výchovných důvodů říkal dětem tak na 1. stupni ZDŠ. Maturoval jsem v roce 1976, pak VŠ. Tak mě nevyprávějte, jak většina studovala. Možná se pár tzv. "poctivých" studentů našlo.

2 1
možnosti

Já jsem studovala, abych se opravdu dozvěděla z oboru co nejvíc, A opisovat u diplomky? Ani náhodou. Ono to taky dost dobře nešlo, protože naši učitelé vymýšleli témata diplomek tak, aby jejich tvůrci přinesli do oboru něco nového a prokázali tak, že jsou hodni VŠ diplomu. Samozřejmě jsme mohli přijít i se svým tématem, ale tam platilo totéž.

5 0
možnosti

Proč svým článkem urážíte všechny vzdělané?Rv

4 0
možnosti

Vzdělané ne, jen ty, pro které je důležitější titul, než vzdělání.

0 0
možnosti

Svou první diplomku jsem si načmáral na rýsovací prkno formátu A0 a pak jsem ji přepisoval na stroji Underwood Remington z roku 1905, který bohuže klávesu "Ctrl" neměl. Důsledně jsem přitom držel výrazu "algorytmus", za což jsem pak u obhajoby sklidil "poklonu" od předsedy komise, který mi sdělil něco v tom smyslu, že když už jsem tak blbej, že tam mám takovou triviální chybu, že je chvalitebné, že jsem aspoň důslednej...

Společně s vedoucí práce jsme pak diplomku publikovali ve Vědecké ročence a dostal jsem za to tenkrát 250 Kčs.

0 0
možnosti
Foto

J63a21n45a 30M82a74j61o53v35á

11. 7. 2018 14:04

Ty jo...a jak jste k tomu psacímu Remingtonu dostal to prkno? To se muselo blbě číst, ne?

A algoritmus je stejně proti češtině, když od druhé třídy známe to hy-chy-ky-ry-dy-ty-ny.

Takhle jsem nemohla dceři vysvětlit, že se nepíše pryncezna. Dost si na mne ve škole tenkrát stěžovala.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS