Diskuse

Prázdniny

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^R^

Snad i naše děti budou mít na co vzpomínat!

Ale přesto, když vzpomenu na naše mládí, dnes jsou ty naše děti nějak divné! Ale i společnost je jiná! Svobodnější, ale není lepší!

Nastupoval jsem do práce v době, kdy všichni věděli, že lékař udělá vše, aby druhému člověku pomohl. Dnešní člověk hledá důvody, proč lékař chce člověku ublížit. Ale z druhé strany nutí lékaře usmrcovat lidi, kteří se cítí bez perspektivy.

A tak vnímám odklon od reálné společnosti ke společnosti virtuální, nereálné. Jakési pokračování komunistických iluzí, odklon od normálních, přirozených vztahů, jakási levičácká deformace, odstraňování svobody a odpovědnosti z ní vyplývající, spoléhání na stát, zvyšování závislosti na státu a vládnoucí straně, ztráta možnosti orientovat se v životě i v politice, apatie vůči ztrátám svobody, apatie vůči našemu národu a jeho ukotvení v evropských strukturách, jakási bezcílnost, ztráta smyslu života, ztráta budoucnosti. A to je nebezpečné pro naši svobodu a liberální demokracii! Co s tím?

:-)

0 0
možnosti

Divíte se, že stoupá apatie vůči našemu národu? Já ne. Národní není moderní, zavání to nacionalismem. I inteligentní přístup k migraci je považován za xenofobní. Atd., atd. ...

0 0
možnosti
Foto

Tak já to mám přesně obráceně. Jsem kluk z Prahy a na vesnici jsem jezdil na prázdniny. Potom jako větší už jsem trávil prázdniny v Praze a jelikož jsem bydlel na sídlišti kde se stále stavělo, tak jsem prožil dětství po stavbách. Když si vzpomenu co jsme všechno prováděli, tak se divím, že jsem se dožil tohoto věku (jsme skoro stejně staří.)

1 0
možnosti
Foto

R^ A myslím si, že jsme měli dětství romantičtější a dobrodružnější, než ho mají dnešní děti. Ty dnešní se koupou v bazénech, které jim někdo postavil, a to je asi trochu nuda. My jsme se koupali, kde se dalo - v potoku ve studené vodě, v rybníku se žábami, v lomu. Když jsem byla hodně malá a neuměla jsem ještě plavat, posadil mě bratr na kus dřeva a plaval s tím dřevem a se mnou přes celý hluboký lom. Křičela jsem strachy, ale dopadlo to dobře (žiju) a nežalovala jsem na něho rodičům... Musím se ho zeptat, jestli si na tohle pamatuje...

1 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 789x
Optimistická realistka, vždy pro demokracii a proti komunismu

Seznam rubrik