Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P42e67t98r 38B10u83r65i34a55n

8. 10. 2020 12:47

Naprosto přesně R^

0 0
možnosti
PK

Pamatuji na tuto píseň z dětství a ještě Kalinku a Čapájeva, byli jsme mladí a hloupí...

1 1
možnosti
Foto

My také -

Hr, a hr, a hrdina Čapajev

byl vždy vepř a vepředu...

0 0
možnosti
JK

Znám na tu melodií poněkud jiná slova.

0 0
možnosti
LJ

Já jsem trochu starší a pamatuji písně:

Všem kdo jsou prostí sovětšří lidé,

v komunismu je sláva a čest.

Jestli Stalin kdy řekne "To bude"

odpověď jemu dáme: "To jest!"

Nebo:

Po vlasti kam oko jen se dívá,

v dení práci nebo v booji zlém,

národ píseň radostnou si zpívá

o příteli velkém otci svém.

Stali naše bojová je sláva, Stalin mládež vedl jí vždy přál. S písní svou, jež vítězství mu dává, národ náš za Stalinem jde dál. Ty sami komunisté později zavrhli. Už je tomu 70 let.

3 0
možnosti
Foto

ono si tu píseň zpíval sám pro sebe naprosto dobrovolně na počátku 30. let pilot letící nad Norillskem.

0 1
možnosti
PB

P96e14t31r 35B87u33r21i10a28n

8. 10. 2020 12:48

U čeho všeho vy jste nebyl...8-o

2 0
možnosti
JL

Učili nás to zpívat - a pamatuju se, že se mi líbila písnička Ej úchněm....dostal jsem za ní jdničku na prvním stupni. Myslím, že perfektně vystihuje ruské dějiny.

1 0
možnosti
JD

blíží se to opět ... devastace evropy, lži vůdců, likvidace oponentů, zatím tedy "jen" profesní či osobní :-/ ovšem i ty gulagy by se levičáci klidně snažili zavádět ..

3 0
možnosti
TL

R^R^R^ karma

Takové sešity, o kterých se zmiňujete jsem dááávno zahodil, ještě za doby fašounů (ksč), nechtěje si připomínat ony doby. Navíc RJ mi neimponoval nikdy...

2 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 789x
Optimistická realistka, vždy pro demokracii a proti komunismu

Seznam rubrik