Diskuse

Jsem bílá

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bílí se mají vždy za co stydět. A ostatní všech barev jakbysmet.

1 0
možnosti
JM

J74a71n 15M65a53r28e98k

5. 10. 2021 23:21

Souzním s vámi paní Renato. Tady v Kanadě, kde už po mnoho desetiletí žiju už v bance nevidíte 'bílého' jsou to po většině Indové. A v kanceláři, kde bylo 'barev' a národnosí spousta, jsem neměl s těmi lidmi problém. S jedním Filipíncem jsme si ze sebe dělali legraci. Někdy jsem na sluníčku trochu zčervenal. On mi řekl, abych nejedl tolik rajčat, A já na to...ty bys měl přestat pít to kafe, oba jsme se zasmíli.

Byl tam i jeden černoch. Ne hnědý, ale černý. Potomek Singhalců. Ten vždycky říkal: "Proč mně říkají, že jsem barevnej? Ty Honzo, když máš strach zbledneš. Já zůstanu černej. Když máš vztek, zrudneš. Já zůstanu černej. Když dostaneš žloutnku, zežloutneš. Já zůstanu černej...a to mně někdo bude říkat, že jsem barevnej...a rozesmál se na celé kolo.

6 0
možnosti
JL

Neni nad to byt "first nation". Diky nim mate novy den volna- "reconcilliation day". Vlastne byt duchodcem, uz to muze byt jedno.

0 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 789x
Optimistická realistka, vždy pro demokracii a proti komunismu

Seznam rubrik