Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paní Pospiechová, ptáte se na řešení. Jednoduché řešení na poražení čínské nemoci je Vám zatajeno, protože Vám nevadí cenzura a růst společnosti k totalitě. O očkování je známo na základě čísel, že snad mírně pomáhá v průběhu nemoci, s přenosem a nakažením nedělá nic. Naopak EU parlament přiznal aspoň zlomek nebezpečnosti očkování: cca 6000 mrtvých a 1milion nemocných.

Účinná antivirotika a léky jsou ztaženy z trhu a používají je jen odvážní lékaři, jako je MUDr Obrtel, kterému nezemřel údajně žádný pacient.

0 0
možnosti
Foto

R^ Bohužel toto není problém jen nevzdělaných lidí, naopak, já znám ve svém okolí pár lidí, kteří mají i dvě vysoké školy a nebudete tomu věřit, ale volili Volný blok a toho pomatnence Volného s jeho primitivními názory doslova zbožňují. Je to děs.

1 0
možnosti
Foto

P11e40t89r 18B82u28r46i39a55n

23. 11. 2021 23:18

Souhlasím. Úsměvné je, že se nevedou žádné debaty o tom, kolik informací "bokem" si stáhne z našich routerů Google auto při mapování měst a obcí. Ale je zaručeně, že vakcína proti kovidu je zbraň hromadného ničení plná nanorobotů. A pak že ve světě nejsou čipy.

7 0
možnosti

Souhlasím. Ještě přidám, kolik údajů lidi dobrovolně uvedou na stránkách e schopů, věrnostních karet atd.

2 0
možnosti
Foto

No, tak jako humanisticky vzdělaná paní, byste mohla vědět, že Kristova slova o blahoslavení chudých v duchu nejsou o mentálním postižení, ale o o neupnutí se k mamonu.:-)

1 0
možnosti

R^R^R^

Nejhorší je, že odpírači očkování blokují lůžka na všech odděleních, a ani očkovaní se nemají, kde léčit!

Tento podzim se již podruhé třídí pacienti, kdo ještě může být léčen, a kdo bude umírat bez lékaře.

Nejhorší je, že pacienti a jejich příbuzní jsou na zcela vyčerpaný personál hrubí a nenávist je jejich odplata za léčbu přetíženého personálu! Starý personál utíká do penze a mladá děvčata utíkají do gravidity!

Co bude? Nesmíme se nakazit!

:-)

4 0
možnosti

Vy jste se ale spolehla jen na odborníky z jednoho tábora. Vědí ti vaši odborníci, co s organismem a imunitou udělá opakované podávání vakcíny s frekvencí momentálně každých 5 měsíců ? A když bude naočkována celá dospělá populace a vir se bude přesto dál šířit, začneme očkovat vakcínou, u které neznáme případné vedlejší účinky v delším časovém horizontu, i malé děti ? Dáte vaše vnoučata k dispozici laboratořím, aby se udělal výzkum dlouhodobých účinků, nebo byste jim tu vakcínu píchla hned po narození, aby byl záchráněn život každého stařečka a každého obezního pacienta, který se třeba ke své obezitě prožral a prochlastal a plíce a cévy si zničil celoživotním kouřením a stylem života vůbec ? Proč ?

1 6
možnosti

No, nastesti se autorka nespolehla jen na odborniky z tabora miru a socializmu. ;-D

Ale jeho dlouhodobe ucinky jsou u nekterych dsikutujicich videt i po tech vic nez uz 30. letech.;-(

4 0
možnosti

K obsahu článku se nevyjadřuji, ale překvapuje mě, že nevíte, co znamená biblický obrat "chudý duchem". Rozhodně to není totéž co hloupý :-).

5 0
možnosti
Foto

I30v11o 78C52i73l87i56c75h

23. 11. 2021 19:31

Také jsem si toho všiml, ale je to natolik rozšířený omyl, že jsem to nechal být.

3 2
možnosti
Foto

I26v68o 73C17i95l82i25c79h

23. 11. 2021 19:28

Tohle je přesně to, co mi vadí. Dehonestace druhé strany ukázáním na ty největší extrémisty. Mám v práci kolegu, který věří v chemtrails, v to, že mu při testu strčí čip do nosu anebo i v to s tím magnetem. Když jsem po něm chtěl, ať mi to teda ukáže na mém očkování, tak vycouval, že nemá magnet. Vím proč, už to předtím totiž zkoušel na uklízečku a u té mu to nefungovalo ;-D

Jenže ono to není tak jednoduché. Víte jak mi zatrnulo, když mi moje třiaosmdesátiletá matka oznámila, že se jí po druhém očkování zcela náhle objevil zánět žil v pravé noze aniž by na to do té doby jakkoli trpěla? A zatrnulo mi o to víc, že jsem ji k tomu očkování sám doslova přemluvil. Naštěstí to dopadlo dobře a už je zase v pořádku...

Mně se do případné třetí dávky už nechce ani trošku, po tom co jsem si prožil po té druhé a mamku již také přemlouvat (ani pro a ani proti) nebudu, nechám to čistě na jejím rozhodnutí.

Na druhou stranu, moje partnerka neměla vůbec žádné potíže ani po jedné z dávek (to je hrozné slovo, pořád mi připomíná ty dvě dávky z Pelíšků), její babička ani po třetí dávce. Ovšem dvojče mé partnerky odstonalo dávky obě, ale to lze přisuzovat tomu, že jako jediná z nás covid předtím měla.

A z mých dětí není očkovaný pouze můj syn, který jediný covid prodělal, má dost protilátek a je navíc epileptik, takže bych byl raději, kdyby se očkovat nenechal. Ale vláda ho do toho přesto nutí ;-€

1 1
možnosti

No, vláda a jistě i ta budoucí přejímá a bude přejímat jen většinová rozhodnutí odborníků....a tak by to mělo být. Kdo nebude respektovat doporučené postupy, musí počítat s jistou odpovídající úrovní restrikce. Asi nejlépe by to stvrdil plebiscit, běžný postup v demo zemi....

1 1
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 789x
Optimistická realistka, vždy pro demokracii a proti komunismu

Seznam rubrik