Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

:-)Absolvoval jsem jednu z pěti VŠ, jejichž diplomy byly a jsou i dnes uznávány jak u nás, tak v zahraničí. V pracovně šéfa katedry jsme absolvovaly některé zkoušky. Pracovna byla vybavená obrovskou knihovnou, kde kromě odborné literatury z řady zemí, byly umístěny diplomové práce absolventů a doktorandů. Pokud zkoušel pan profesor (tehdy pochopitelně soudruh profesor), zadal problém a prohlásil tato knihovna je vám k dispozici a odešel. Zbyl mně nějaký čas tak jsem si našel v knihovně práci docenta, který mně pil krev. Bylo pro mě nepochopitelné jak za tuto slátaninu se mohl stát docentem. Dnes to už chápu. Ono totiž uplynulo 15 let a svět se vyvíjí a poznání ještě rychleji.

:-(Proč to píši. Nedovedu totiž pochopit proč , s prominutím nějaká pohledná absolventka dvou VŠ, tak někomu vadila, že i Babiš z toho vycouval. Zkrátka pokud je někdo něco takového jako "umělec" má kvalifikaci na všechno, někdo může doktorandskou práci dopracovat na požadovaný počet stran zvětšením písma a je to stále vážený poslanec a někdo... Zkrátka co je dovoleno bohu není dovoleno volu. Stále mně vrtá hlavou co ta blondýnka ví a komu je nebezpečná.

6 1
možnosti
VV

Mozna tim, ze obe ty skoly opravdu vystudovala v tom obvyklem case a ne jako byvaly ministr vnitra tu pochybnou za jeden semestr.

2 0
možnosti
RC

to zvetseni pisma nebylo u doktorandske, ale rigorozni prace. Docela rozdil.

Blondynka vadila uz tim, co rikala o trestnim stihani Babise pri vydavani.

1 1
možnosti
Foto

Jak zvětšením písma? (Jen se ptám), ta norma je přece jasné a říká, kolik řádků na stránku a znaků na řádek. Vím, že jsem se bavila, protože to vycházelo na řádkování 1,5 a natáhlo mi to práci na 230 stran prostou změnou formátování :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 789x
Optimistická realistka, vždy pro demokracii a proti komunismu

Seznam rubrik