Diskuse

Den otců

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RC

"Dnešní otcové se dětem většinou věnují naplno. Dokáží zastat úlohu matky v plné míře. Krmí miminka, přebalují je, samozřejmě vozí kočárky. Mnozí jsou i u porodu. Někteří kvůli tlaku doby, někteří z vlastní vůle."

Jako 47letý novopečený táta vám moc děkuji za tento blog, který jako žena a matka jste takto napsala.

Jsem hrdý, že jsem mohl být u porodu(císařský porod) a že přebaluji plenky(přestože můj tchán i můj vlastní otec si myslí, že to je nadále práce matky) atd.. Jen s vařením jsem na štíru.

Budu s malým blbnout až do oblbnutí ;-D

0 0
možnosti
MB

Byly fáze - "Ó jak by byl život krásný, kdyby nebylo mého prudivého otce" ! Zhmotnělá postava z filmu "Poslední mohykán", starožitník J. Marvan. Domácností často znělo - "Všichni všeho nechtě" ! = Budu přibíjet hřebík - nářadí, máme vše, pravda nevíme kde, , hledejte mé brýle - na čele, následně umělé zuby - v kapsičce bundičky. Synu, jdeme na pivo - můj vrchol štěstí, byl jsem uznán ! Změřil mne pohledem - Svetr a rifle - Jakou to máš na sobě podivnou stůj !? Běž se slušně obléci, nenechám se pomlouvat ...

Otec nežije již 20 let. Skutečně, není dne, kdy bych naň nevzpomněl. S odstupem času jsem doznal ! Tento prudič - ideově nesmiřitelný revanšista s bývalým režimem - Je v mnohém zdrojem, mého dnešního - spokojeného života. Potvrdilo se to zřejmé - Dítě pochopí rodiče své až tehdy, až má děti vlastní ! Dnes mm v rodině tři ženy - Tak je rovněž opruzuji a sužuji. Taky jim zdůrazňuji - "Dcery, nejpodstatnějším elementem v rodině - je muž" ! Je to logické a jednoduché - Matka je vždy jistá ...

Ze série legendárních bonmotů - Kuchyňská beseda u šípkového vína otec se synem: "Víš Miroslave, ženy bytosti podivné jsou. Kupříkladu hle - Pohlédni na matku svou ! Nu což, vybral jsem si sám a neženil jsem se proto, abych se rozvedl. Dobře mi tak"! Nezbytně se politoval a vše poctivě odžil. Nesmírně trpěl :-) Rodičové - Děkuji ! V

0 0
možnosti
BG

Pěkné. R^ I podle mě jsou oba rodiče stejně důležití.

4 0
možnosti
Foto

taťka 1 i taťka 2, žj :D

0 0
možnosti
  • Počet článků 243
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 789x
Optimistická realistka, vždy pro demokracii a proti komunismu

Seznam rubrik